Executive Master of Marketing and Customer Management

Niveau
Graad
Vorm
Sector
Voor commerciële professionals die klaar zijn voor het strategisch marketingbeleidd
Professionele én persoonlijke groei
Met de deeltijd Executive Master of Marketing & Customer Management (MMCM) hebben we de ambitie om onze deelnemers voor te bereiden op de toekomst. Je leert vorm te geven aan een succesvol marketingbeleid in de eigen organisatie. Dit leer je aan de hand van de meest recente, wetenschappelijk gefundeerde, praktisch toepasbare inzichten en instrumenten.
Omdat leiderschapsvaardigheden onmisbaar zijn om veranderingen in een organisatie tot stand te brengen, bieden we je tijdens de opleiding volop ruimte voor intervisie en reflectie.

#1 Business School in Executive & InCompany Education in Nederland volgens de Financial Times 2020
Jaarlijks 2.500 deelnemers en een netwerk van 16.000 alumni
Internationaal erkende Master of Science-titel (MSc), geaccrediteerd door NVAO

Hoe wordt deze opleiding beoordeeld?

Hoe tevreden waren studenten in 2023 over aspecten van deze opleiding?

Deze opleiding
Executive Master of Marketing and Customer Management
Landelijke gemiddelde Verschil
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over de sfeer op de opleiding.
Sfeer
9.4 9.4 0
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over de inhoud van de opleiding, denk bijv. aan het niveau van je opleiding, de aansluiting op je vooropleiding en de kwaliteit van het studiemateriaal.
Inhoud
8.6 8.6 0
Deze opleiding
Executive Master of Marketing and Customer Management
Landelijke gemiddelde Verschil
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over docenten, denk bijv. aan de deskundigheid van docenten en de bereikbaarheid en betrokkenheid van docenten.
Docenten
8.8 8.8 0
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over de kwaliteit van de studiebegeleiding door de opleiding, denk bijv. aan de mogelijkheid tot en kwaliteit van begeleiding en de mate waarin de opleiding initiatief neemt in begeleiding.
Studiebegeleiding
8.4 8.4 0
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten over de studiefaciliteiten, denk bijv. aan de computerruimtes, de bibliotheek en de ICT-faciliteiten.
Studiefaciliteiten
9.1 9.1 0
Het gemiddelde tevredenheidsoordeel (schaal van 1-10) van studenten bijvoorbeeld de aansluiting van toetsing en beoordeling bij de inhoud van de opleiding, de kwaliteit van de toetsing op vaardigheden en de bruikbaarheid van feedback.
Toetsing en beoordeling
8.5 8.5 0
Toon meer

Adres:
Warandelaan 2
5037 AB Tilburg